1. ÜLDSÄTTED
Veebipoe DigiGo.ee (edaspidi DigiGo) omanik on Colorich OÜ (registrikood 17172679),KMKR EE102828397, Järveotsa tee 23, Haabersti linnaosa, 13520 Tallinn, Harju maakond, Eesti. Kaupade hinnad ja saadavus kuvatakse viivitusega tegeliku laoseisuga võrreldes, mis on tingitud tehnilistest piirangutest.
Toote fotod ja kirjeldus on illustratiivsed ning võivad erineda toote tegelikest omadustest.
2. GARANTII
2.1. Garantii üldtingimused
Pretensioonide esitamise tähtaeg on 24 kuud alates kauba üleandmisest eraisikule. Juriidilistele isikutele kehtib tootja poolt määratud garantiiaeg. Pretensiooni esitamise aluseks on ostu tõendav dokument.
Kui ostja avastab defekti, peab ta rakendama mõistlikke meetmeid toote säilitamiseks ja kaitsmiseks, sealhulgas hoiduma edasisest kasutamisest, kui see võib kahjustada toote seisukorda. Ostja peab tagastama toote täiskomplektina, sealhulgas kasutusjuhendi, pakendi, paigaldusketta (kui on olemas), tarvikud ja kaablid.
DigiGo parandab toote tasuta garantiiperioodi jooksul. Kui toodet ei ole võimalik parandada, asendatakse see ekvivalentse tootega. Kui asendamine ei ole võimalik, tagastab müüja ostjale kauba eest makstud summa. Garantiiremondi ajaks asendustoodet ei anta.
Pretensiooni esitamiseks peab ostja pöörduma DigiGo garantiiosakonna poole, saates e-kirja aadressile info(@)digigo.ee. DigiGo ei vastuta andmete säilimise ega tarkvara võimaliku kahjustamise eest garantiiremondi käigus, välja arvatud juhul, kui kahju on tekkinud DigiGo süü tõttu. Ostja peab enne toote remonti saatmist tegema andmetest varukoopiad.
- Kui toode läheb katki esimese 6 kuu jooksul alates ostukuupäevast, eeldatakse seaduse järgi, et defekt oli algselt olemas (kui müüja ei tõenda vastupidist). Sellisel juhul peab müüja katma kõik kulud, sealhulgas tarnekulud.
- Kui toode läheb katki pärast 6 kuud, kuid garantiiperioodi jooksul, peab ostja tõendama, et defekt tekkis tootja või müüja süü tõttu. Kui defekt tunnistatakse garantiijuhtumiks, tasub müüja tarnekulud.
2.2. Garantii alusel kauba tagastamine
- Kui toote defekt tunnistatakse garantiijuhtumiks, katab DigiGo kõik kulud kauba transportimiseks hoolduskeskusesse ja tagasi ostjale.
- Kui pärast diagnostikat selgub, et rike ei kuulu garantii alla (nt vale kasutamise, mehaaniliste kahjustuste, vedeliku sattumise vms tõttu), peab ostja tasuma transpordikulud ja diagnostika maksumuse.
- Kui toode on suuregabariidiline või raskesti transporditav, peab ostja enne tagastamist DigiGoga tingimused kokku leppima.
2.3. Juhtumid, mida garantii ei kata
Garantii ei kehti defektidele, mis on tekkinud järgmistel põhjustel:
- Kulutarvikute kulumine.
- Seerianumbri, garantiikleebise või tootja plommi eemaldamine või asendamine.
- Mehaanilised kahjustused (kukkumised, vedeliku sattumine, tolm, ekstreemsed temperatuurid jms).
- Elektrisüsteemi rikked (nt maanduse puudumine, kaablite kahjustus).
- Mitteoriginaalsete varuosade või sobimatute tarvikute kasutamine.
- Mittevolitatud isikute tehtud muudatused või remont.
- Vale kasutamine.
- Loodusjõudude poolt tekitatud kahju.
- Loomulik kulumine.
- Kahjustatud või mitteoriginaalsete andmekandjate kasutamine (CD, DVD jms).
- Tarkvara või andmete kahjustus arvutiviiruste tõttu.
Garantii kehtib ainult tarbijaklassi toodetele.
2.4. Õigused
Lisaks garantiitingimustele on ostjal kõik Õigusaktidega ette nähtud tarbijaõigused.
3. OSTUTINGIMUSED
3.1. Hinnad ja maksmine
Toodete hinnad on näidatud toote juures. Hinnale lisandub kohaletoimetamise tasu, mis sõltub ostja asukohast ja kohaletoimetamise viisist. Lõplik summa kuvatakse tellimuse vormistamisel.
- Maksmisviisid:
- Pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank;
- Makselahendused: Indivy Slice 3, Liisi ID, Finora krediit;
- Visa/Mastercard kaardimaksed.
- Makseid vahendab Maksekeskus AS. Müüjal puudub ligipääs ostja pangandus- ja krediitandmetele.
Kui tellitud toodet ei ole võimalik tarnida (nt laoseisu puudumise tõttu), teavitatakse ostjat esimesel võimalusel ning tasutud summa (sh kohaletoimetamistasu) tagastatakse 14 päeva jooksul.
3.2. Tellimuse vormistamine
Tellimiseks lisage toode ostukorvi, täitke nõutud väljad ja valige kohaletoimetamise viis. Pärast tellimuse kinnitamist kuvatakse lõplik summa, mille saab tasuda valitud meetodil.
NB! Pangalingiga makstes vajutage kindlasti panga lehel nuppu "Tagasi müüja juurde".
4. KOHALETOIMETAMINE
4.1. Tarnitavad riigid
Tooteid tarnitakse Euroopa riikidesse, sealhulgas Eestisse, Austriasse, Saksamaale, Prantsusmaale, Itaaliasse, Soome, Rootsi ja teistesse riikidesse.
4.2. Tarneviisid
Saadaval olevad tarneteenused: Omniva, SmartPost, DPD, UPS, DHL, FedEx.
4.3. Tarneaeg
- Eesti: 5–10 tööpäeva.
- Teised riigid: kuni 20 kalendripäeva (erandjuhtudel kuni 45 päeva).
- Kui tarne kestab üle 14 päeva, teavitatakse ostjat e-posti teel.
5. TAGANEMISÕIGUS
Eraisikutel on õigus kaup 14 päeva jooksul pärast selle kättesaamist tagastada.
- Tagastamine on võimalik järgmistel tingimustel: Kaupa ei ole kasutatud ja see on originaalpakendis.
- Säilinud on seerianumber ja identifitseerimismärgised.
- DigiGo soovitab originaalpakendi alles hoida juhuks, kui kaup tuleb tagastada.
5.1. Tagasimakse
Veebipood tagastab raha 14 päeva jooksul alates kauba või selle lähetamise tõendi kättesaamisest. Kui ostja valib kalli saatmisviisi, hüvitab pood ainult tavapärase saatmiskulud. Tagastamise kulud kannab ostja (v.a defektiga kauba korral).
6. ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE
Ostja andmeid kasutatakse ainult tellimuste töötlemiseks. Turunduspakkumisi saadetakse ainult ostja nõusolekul.