1. ÜLDSÄTTED

Veebipoe DigiGo.ee (edaspidi DigiGo) omanik on Colorich OÜ (registrikood 17172679),KMKR EE102828397, Järveotsa tee 23, Haabersti linnaosa, 13520 Tallinn, Harju maakond, Eesti. Kaupade hinnad ja saadavus kuvatakse viivitusega tegeliku laoseisuga võrreldes, mis on tingitud tehnilistest piirangutest.

Toote fotod ja kirjeldus on illustratiivsed ning võivad erineda toote tegelikest omadustest.


2. GARANTII

2.1. Garantii üldtingimused

Pretensioonide esitamise tähtaeg on 24 kuud alates kauba üleandmisest eraisikule. Juriidilistele isikutele kehtib tootja poolt määratud garantiiaeg. Pretensiooni esitamise aluseks on ostu tõendav dokument.

Kui ostja avastab defekti, peab ta rakendama mõistlikke meetmeid toote säilitamiseks ja kaitsmiseks, sealhulgas hoiduma edasisest kasutamisest, kui see võib kahjustada toote seisukorda. Ostja peab tagastama toote täiskomplektina, sealhulgas kasutusjuhendi, pakendi, paigaldusketta (kui on olemas), tarvikud ja kaablid.

DigiGo parandab toote tasuta garantiiperioodi jooksul. Kui toodet ei ole võimalik parandada, asendatakse see ekvivalentse tootega. Kui asendamine ei ole võimalik, tagastab müüja ostjale kauba eest makstud summa. Garantiiremondi ajaks asendustoodet ei anta.

Pretensiooni esitamiseks peab ostja pöörduma DigiGo garantiiosakonna poole, saates e-kirja aadressile info(@)digigo.ee. DigiGo ei vastuta andmete säilimise ega tarkvara võimaliku kahjustamise eest garantiiremondi käigus, välja arvatud juhul, kui kahju on tekkinud DigiGo süü tõttu. Ostja peab enne toote remonti saatmist tegema andmetest varukoopiad.



2.2. Garantii alusel kauba tagastamine


2.3. Juhtumid, mida garantii ei kata


Garantii ei kehti defektidele, mis on tekkinud järgmistel põhjustel:


Garantii kehtib ainult tarbijaklassi toodetele.


2.4. Õigused

Lisaks garantiitingimustele on ostjal kõik Õigusaktidega ette nähtud tarbijaõigused.


3. OSTUTINGIMUSED

3.1. Hinnad ja maksmine

Toodete hinnad on näidatud toote juures. Hinnale lisandub kohaletoimetamise tasu, mis sõltub ostja asukohast ja kohaletoimetamise viisist. Lõplik summa kuvatakse tellimuse vormistamisel.

Kui tellitud toodet ei ole võimalik tarnida (nt laoseisu puudumise tõttu), teavitatakse ostjat esimesel võimalusel ning tasutud summa (sh kohaletoimetamistasu) tagastatakse 14 päeva jooksul.


3.2. Tellimuse vormistamine

Tellimiseks lisage toode ostukorvi, täitke nõutud väljad ja valige kohaletoimetamise viis. Pärast tellimuse kinnitamist kuvatakse lõplik summa, mille saab tasuda valitud meetodil.

NB! Pangalingiga makstes vajutage kindlasti panga lehel nuppu "Tagasi müüja juurde".


4. KOHALETOIMETAMINE

4.1. Tarnitavad riigid

Tooteid tarnitakse Euroopa riikidesse, sealhulgas Eestisse, Austriasse, Saksamaale, Prantsusmaale, Itaaliasse, Soome, Rootsi ja teistesse riikidesse.


4.2. Tarneviisid

Saadaval olevad tarneteenused: Omniva, SmartPost, DPD, UPS, DHL, FedEx.


4.3. Tarneaeg


5. TAGANEMISÕIGUS

Eraisikutel on õigus kaup 14 päeva jooksul pärast selle kättesaamist tagastada.


5.1. Tagasimakse

Veebipood tagastab raha 14 päeva jooksul alates kauba või selle lähetamise tõendi kättesaamisest. Kui ostja valib kalli saatmisviisi, hüvitab pood ainult tavapärase saatmiskulud. Tagastamise kulud kannab ostja (v.a defektiga kauba korral).


6. ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE

Ostja andmeid kasutatakse ainult tellimuste töötlemiseks. Turunduspakkumisi saadetakse ainult ostja nõusolekul.